PITESKATE PÅ FACEBOOK

lördag 25 oktober 2008

Tärnaby rapport #3

Tja boys and girls!

Vad har hänt sen jag skrev sist. En heeel del, kommer nog inte ihåg allt men jag ska försöka återge

Vi har fått gå den beryktade svetskursen nu med Svenne iaf. Så nu är man pro-svetsare.

Sen var vi iväg på träningsläger i Piteå & Älvsbyn, det var mega det. Var först i Pite å skatade i "rampen" sjukt kul att få känns på dom böjjarna det var inte igår kände man. Dagen efter vart det en kortvisit på stan, studiebesök på MOB och lars (norsken) i crewet tjatat om dollarstore sen han såg det i arvidsjaur så vart det ett stopp där, samt ÖoB och Kupan hahaha, stockholmare gick insane på kupan köpte en soffa som vi tog hem på taket till Tärna.. haha det var roligt det, ni skulle ha sett tränarens min då dom kläckte ideen :).. sen efter Piteå var vi till Älvsbyn i feta gymnastiksalen dom har där.. tränade och lattjade på i studsmattan och träna på backflips och frontflips, sjukt kul..

Har hållit på med rampen typ varje dag sen vi kom hem. Och finally är den klar!!
Happiness!!!! dock invigningen var ju ett fiasko, det regnade ju men vi sket i det, dock 10min efter vi hade gjort första drop-in´en så frös ju allt regn till is så det vart ju sviiiinhalt!! Johan drog några ordentliga slammar och hade jag fortsatt så hade jag nog också gjort det så det vart inge mer åka iaf. Men så grymm rampen vart alltså jag längtar lite till man får åka på den till våren faktiskt!

Just ja vi åkte ju snowboard i söndags också. på gräs hahahaha, två st drog å alek agerade fotograf, det var mega mega! "vem har sagt man behöver snö"

Sen är ju topparna runt om tärna snötäckta dock inte tärna toppen men dom sprutar nog i natt.

Dammar hem till Piteå imorgon så då ses vi homies!!
peace love and rock n roll!

Inga kommentarer: